#1 Skrevet April 27, 2016 (endret) Selger to stk svært pent brukte sommerdekk da jeg har byttet til premiumdekk på cabben. Tracmax F105 235/35R19 91W XL Kjørt en sommer pluss litt på en A8, fortsatt godt synlig midtfelt med logo i kjørebane. Tenker 500,- for begge. Sender ikke disse, men jeg bor midt i Vestfold eller kan ta med på hovedtreffet. Bilder: https://goo.gl/photos/MupPib4eKiXocmYW8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2016 Dumt du ikke sender de, da kunne de blitt ansett som solgt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2016 Liker at folk ser det de kjøper, og trodde folk syntes det var forholdsvis dyrt å få sendt slikt.. Skal legg inn litt mer info, som lasteindex og slikt, ikke sikkert de er egent til S6'en uansett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 29, 2016 Opp med seg! Se endring i første innlegg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2016 (endret) Oppsan.. Nesten ubrukte dekk til spottpris! Tar de med til Rudskogen på hovedtreffets lørdag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 24, 2016 Har du disse fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2016 Å, jada! Tar de med til Rudskogen på lørdag, hvis du skal dit da! Ellers bor jeg på Revetal rett nord for Tønsberg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 25, 2016 Solgt og hentet av Geir Morten! Takk for handelen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...