#1 Skrevet April 27, 2016 Kim har tenkt å ta turen til Våler iår? Blir me flerre enn bare Tysvær gjengen som var ifjord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 27, 2016 Im in! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2016 Eg ska jaffal;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2016 E på jobb... FML 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2016 Jepp jepp. Årets lille høydepunkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 29, 2016 Jaa! Gleda meg siden ifjor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 29, 2016 Serkje ut som det e så mongen så ska:( kjedligt at de har gått ner te 2 dagar da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 29, 2016 Tenkte eg sko ta meg fri mandagen og så eg får me meg heile søndagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 1, 2016 Har ikke sett denne tråden gitt! Har fri da, lurer på om jeg skal bli me bort for så å dra til Trøndelag etterpå Må nok bli med GT-R'n da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 2, 2016 Har ikke sett denne tråden gitt! Har fri da, lurer på om jeg skal bli me bort for så å dra til Trøndelag etterpå Må nok bli med GT-R'n da.. Er ikke s4 oppe å går snart då :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 2, 2016 Ikke akkurat i nærheten en gang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 5, 2016 Lest litt i diskusjonstråden ang Våler treffet, her sier de at campen åpner "fredags kveld". Når tenker folk å kjøre over fjellet ? Forøvrig, så ligge det ute en forhåndspåmelding te utstilling: http://forum.vacn.no/showthread.php?282514-Forh%E5ndsp%E5melding-utstilling-VACN-V%E5ler-16-4-Juni-2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 7, 2016 Ka me å kjøra torsdag etter jobb da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 10, 2016 Tenkte ta turen, men blir trolig I caddyen då skla ha med noe motor greier hjem igjen, usikker enda når kommer til å kjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 10, 2016 Da var fri fredagen sikret, litt usikkert på om jeg tar fri mandagen. Skal vi prøve oss på telt iår og? Eg har ett 3x6m arbeidstelt på jobb fra ob wiik. Er ganske solid så vett ikkje ennå om eg har plass t de i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 10, 2016 Hadde jo vært kjekkast med telt;) gjømmeplass om det regna eller om det e steikanes sol;) Tror eg tar meg fri på fredag og mandag eg. Harkje ordna det endå men går som regel greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 10, 2016 Hadde vært kos med telt ja Morten! Forhåpentligvis overlever det lengre enn i fjor Har fri den uken og uken etterpå, så dere får bare si fra når dere vil kjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 10, 2016 Er samme for meg kati me kjøre, hadde sett for meg fredag måren, men hadde jo vert greit å fått rigga seg t på campen før de var fult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 10, 2016 Enig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 10, 2016 Vil tro at fredag begynne folk å komma, såg det e noen andre og så har spurt katid campen åpne. Genialt med telt Morten I kor stor grad går det an å demontera det ? Konne jo fordelt det litt utover bilane ? Har ikkje så stor plass i bagasjerommet, men noe kan eg jo sikkert ta med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 10, 2016 Er vell ett slikt telt som dette trur eg: Ska se på de imårå kor masse deler det er, hele rammeverke er ett stykke, resten er bare tak å vegger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 11, 2016 E det sånn pop-up telt det då Morten ? Det e jo kjempegreier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 11, 2016 Er jo de, men var ikke lett når det var nytt hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 11, 2016 Er folk klar? Min står sånn i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 11, 2016 Digg me party telt morten! Eg har sitt for meg å kjøra fredag tidligt, sån 7-8 tiå, så er me der i sjeplige tid Kjøra så longt etter jobb er kje lika kos syns eg da. Men det må me jo bli enige om viss me ska kjøra ilag alle mann Alltid gøy å kjøra ei rekka me flotte grom bilar!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...