#26 Skrevet Mai 11, 2016 Kan bli med på å kjøra fredagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 11, 2016 Sånn komme min og te å stå, registerskifte, bare for å værra sikker ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 11, 2016 Intercoolermontering her i gården (Og bremseskift) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 11, 2016 Ingen dum ide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 11, 2016 Konge telt Morten! Er folk klar?Min står sånn i dag [ATTACH=CONFIG]238459[/ATTACH] Kjenner jeg gleder meg mer og mer til dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 11, 2016 Se der ja! Mangler noe her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 11, 2016 "Klar te Våler Vegard?" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 12, 2016 Mangle bare eu kontroll eg nå så e eg klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 12, 2016 Eu kontroll e kje bare bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 12, 2016 Har litt å henge fingrene i der, Morten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 12, 2016 Ja, blir ikkje s4 t våler denna gongen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 12, 2016 Nei, ser den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 12, 2016 Kan få sitte på Micra bort Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 13, 2016 Ka det var litt av ei smørbrødlista: eek : Trorkje det blir så gale på rs2'en. Einaste eg vett om e hovedlyktene trenge ein lysjustering.. - - - Updated - - - Har muligens fått med to stk fra stord og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 13, 2016 Kan få sitte på Micra bort Morten Takk for tilbude men eg tar passelaten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 13, 2016 Eg syns du bør sitta på med meg eg Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 13, 2016 Blir kanskje med eg og! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 13, 2016 Eg syns du bør sitta på med meg eg Vegard Gjerne det! Men spørs om jeg kanskje drar videre til Trøndelag etter treffet Har litt planer om å få med meg VM i Rallycross på Hell helgen etterpå Er jo bare 45'ish min fra der jeg kommer fra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 13, 2016 Gjerne det! Men spørs om jeg kanskje drar videre til Trøndelag etter treffet Har litt planer om å få med meg VM i Rallycross på Hell helgen etterpå Er jo bare 45'ish min fra der jeg kommer fra Der må du ta deg turern Vegard! Eg å Ronny ska der, skam gøy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 13, 2016 Der må du ta deg turern Vegard! Eg å Ronny ska der, skam gøy! Kan tenke meg det! Lars Reidar maser noe voldsomt på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 18, 2016 Noen som har god plass hjem? Skal ha med div. interiør deler og en motor og ikke sikker får plass til alt I caddyen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 18, 2016 Må vel klare å få ordnet noe der. Vi blir jo noen biler. Jeg har ikke all verden med plass, men kan gjerne gi litt plass hvis du trenger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 23, 2016 er noen seter til s2 og dørtrekk jeg ikke er sikker om får inn da jeg skal ha en rs2 motor og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 23, 2016 Blir nok minimalt me plass inni rs2'en då det ikje e så store bil;p Men om ingen andre har plass så kan eg nok klara å lura inni noen dørtrekk vertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 23, 2016 Skeptisk til stolene. Men, går an å gjøre et forsøk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...