#1 Skrevet April 27, 2016 (endret) Heisann Lurer på å etter montere puddle lights i mun Audi a5 2012 mod. Kan ikke se at a5 levere slike org,så da er spørsmålet om noen kan hjelpe meg å finne ut hvor jeg kan koble lysene slik at de lyser når jeg låser opp bilen og slukker når jeg låse... Monterte slike lys på min a8,men denne hadde egne stikk i dørkontroll modulen i døra og kunne codes med vag com. Eller er det noen med a5 som har disse lysene under speilene??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2016 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2016 Da fant jeg ut hvordan jeg skulle koble lysene under speilene:) A5 leveres ikke med dette fra fabrikk,men dørkontrollen hadde ferdig stikk for dette. Monterte lysene i kveld og fikk codet dette i bilen og alt funker som gull:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...