3b motor 633/hk713nm selges, med autronic.

Anbefalte innlegg

Selger grom 5èrn, som satt i min audi 200 20v.

Rakk vel å kjøre 5000km på veien, (aldri bane) før jeg tok ut motoren for å sette den inn i den ny innkjøpte s6`n.

Men det innser jeg nå at aldri blir noe av, da jeg fikk barn i februar..

 

Motoren er skrudd sammen av Geir Røsten, maskinert av Jahrmann og bremset hos VS motor.

 

 

3b blokk

H-råder

Je stempler 81.5mm

8,5-1 komp

Verktøystål krysspinner

Arp bolter i topp / råder / veiv

2.5 tdi veiv, 95.5mm

Sputter rådelager, blybronse veivlager, polert veiv og balansert veivparti

ny orginal oljepumpe

3” downpipe

F3CS plugger

+ alle pakninger, lager osv er skiftet

 

 

Org 3b topp, lett polert i overganger

Omslipte custom kammer med lashcaps. 280/11,2

Justerbare kamdrev innvendig/ utvendig.

Rosten-performance ventiler/enormt stive ventilfjører/ lettvekts løftere etc

UNDER-size eksosventiler

Turbo Pt 5865

Wagner rs2 manifold

46mm Precision Wastegate

 

Aeromotive bensintrykk regulator

Autronic sm3 med overgang til aan-aby-adu.

Autronic N75 ventil og manuel trykk kontroller følger med.

Følger også med Autronic kabelmatte, da kan du montere det i hvilken som helst bil

 

Coiler og dyser følger ikke med.

Kan følge med noen andre nye dyser.

Kan følge med nye motorfester fra 034.

 

+ mye div.

Alt totalt overalt selfølgelig.

 

Er mye å skrive, så jeg har helt sikkert glemt noe. Ring eller pm for mer info.

 

Tlf: 99156909

Pris: 50000,-

Motoren befinner seg like nord for Oslo.

 

Dette er mer eller mindre plug and play.

 

633hk713nm@E85

 

Er bremset på 1,1 og 2,1 bar, og har bremsepapirer fra den var bremset hos VS motor.

Bildene av motoren er tatt under montering

[ATTACH=CONFIG]237943[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]237944[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]237945[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]237941[/ATTACH]

2016-04-25 00.08.14.jpg

2013-01-10 18.55.41.jpg

2013-01-10 18.54.18.jpg

2012-09-21 17.27.01.jpg

2012-09-21 17.27.44.jpg

2013-01-10 18.52.51.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det med svinghjul og clutch ? Regner med det vle ballansert ilag med veiv ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det ble litt klønete skrevet, det følger egentlig ikke med. Står montert i en annen bil, men det kan demonteres og følge med. Sorry.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser gromt ut !!

 

Har ikke noe med det egentlig, men skjønner det slik at du selger en ferdig bremsa motor, med vellykka bremse resultat, men uten dysene den ble bremsa med ?

Bremsing hos VS koster vel 10-15 k ?? og dyser 2-3 k ? men bremsejobben har vel liten verdi uten riktige dysene ? Bare en tanke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er de ballansert med svinghjul ( audi 200 20v svinghjul ? ) og clutch og reimhjul i front ? Ikke mye verd ballanseringa om utvendige ikke passer ??

Inntrisert i selve motor eventuelt , eventuelt med innsuget .

Rammlager er linjeborra etter arp bolter er montert regner i med ?

Kjørt med E-85 ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det stemmer vidar. 200 20v svinghjul. Så med 01e kasse så bryter du jo balanserings kjeden. Men det gjør du jo med å bytte clutch også. Så da innrømmer jeg at balansering ikke veier tungt i denne annonsen. Så da stryker vi balansert bunndel.

Linjeborring husker jeg ikke. Men er målt klaringer, og det er fine.

Det er bremset med 870cc Siemens dyser, så det er ikke vanskelig å skaffe uansett. Heller ikke vanskelig å justere bensintrykket hvis man skulle gå for noen litt større dyser.

Jeg kan skaffe dysene hvis det er avgjørende.

E85 ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får si fra om du vil selge selve motoren da , er det brukt "fordeler" i bak kant for kam føler ? Ser ut som drev foran er med slisse for

Vært greit visst om svinghjul ble ballansert i null da ? så man kan ballansere et i null og montere det med god samvitighet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du dem 034 motorfestene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.