Vestfold: Dashbordstyling på Tjøme

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere Vestfoldinger som har hatt kontakt med dette firmaet?

 

http://www.vipauto.no/

 

Fant alu osv intereør til min bil...og GULT(!!!)

Må bare maile de for bilder. Tror ikke jeg vil ha gult pga blir for mye, men det hadde kanskje vært pent med alu siden jeg ikke syntes tre imitasjonen er helt i samsvar med den gule fargen...

Hva syntes dere som har sett inni bilen? Er "trefliser" og gult noe pent sammen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet dette er en lokallagstråd, men uansett..:)

 

Fine priser på de varene der syns jeg, men da jeg så over vareutvalget og fargevalget ser jeg at man kan velge en farge/tema som heter Techno.. Hva er det for en farge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer sterkt carbon look :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har allerede fått mail svar fra de, skal gi ref fra den imorra eller noe. Helt OK det vet du Bjørn. Må kanskje legge link ut på styling sida=som et tips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tror alu hadde vært fint istede for flisimitasjonen som er i bilen nå? Hadde liksom gått i stil med den "sort-gul og sølvgrå" stilen jeg har på bilen da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er mail svaret jeg fikk fra de hvis det er interresant:

 

Alle bilder vi har tilgjengelige er lagt ut på http://www.vipauto.no/catalog/photos.php ,

Settene produseres etter bestilling og du må regne med 14 til 21 dagers levering fra bestilling.

 

Vurderer sterkt alu iløpet av året tror jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du vært borti å bytte dette før? Bare lurer på om det er mye arbeid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du vært borti å bytte dette før? Bare lurer på om det er mye arbeid.

 

såvidt jeg har forstått så er dette noe du LIMER utenpå de gamle dekslene.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.