#1 Skrevet April 27, 2016 Har en 2,3 20v 7a motor fra en Audi 90 t89 som kommer for salg etterhvert. Hva kan jeg forvente å få igjen for denne? Har også girkasse fra samme bil. (5 trinns 01a kasse) Noen der ute som er int i dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2016 Har en 2,3 20v 7a motor fra en Audi 90 t89 som kommer for salg etterhvert. Hva kan jeg forvente å få igjen for denne?Har også girkasse fra samme bil. (5 trinns 01a kasse) Noen der ute som er int i dette? Jeg kan kanskje være interessert i denne. Har den gått langt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2016 Rett under 200.000 en plass. Usikker for er byttet motor i bilen en gang for ei stund tilbake. Er du int i både motor og gir eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2016 Har du ledningsnett også og ecu osv også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 29, 2016 Rett under 200.000 en plass. Usikker for er byttet motor i bilen en gang for ei stund tilbake. Er du int i både motor og gir eller? Sender deg en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 30, 2016 Har komplett alt ja. Alt står i bilen pr i dag.. Men tenkte å høre først og fremst om det var noe interesse for dette. Har vel igjen mere for å selge i deler tenker jeg, men får se litt om det kommer nå bud som frister. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 7, 2016 Da er girkasse solgt og motor blir beholdt selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...