#1 Skrevet April 29, 2016 Hei. Noen som vet hvor disse fortsatt kan skaffes? Evt et porsche nummer på dem? Audi delenummer: 8A0609761 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2016 Tipper du skal ha 2 x 928.474.405.01 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 29, 2016 (endret) Tipper du skal ha 2 x 928.474.405.01 Takker. Bestilt de fra Porsche, så får vi se om det blir korrekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2016 Da er disse mottatt, ved første øyekast så ser de ut som de jeg hadde liggende som verkstedet mente var for korte. Er det noen som kan bekrefte 100% hvilke gjennomføring som skal benyttes med nye wire? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2016 928.474.405.01 er 25mm kortere. Noen andre forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2016 Høre med disse kara. Koster flesk men... https://oemvwshop.com/search-vag-part1/?find_vag=8A0609761&find_submit_vag=to_find Har du spurt møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2016 Får prøve der. Er utgått, og heller ikke hos Audi Tradition. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2016 Får prøve der. Er utgått, og heller ikke hos Audi Tradition. Oemvwshop fikk tak i originale deler til meg som ikke Møller kunne skaffe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 6, 2016 Da er disse mottatt, ved første øyekast så ser de ut som de jeg hadde liggende som verkstedet mente var for korte. Er det noen som kan bekrefte 100% hvilke gjennomføring som skal benyttes med nye wire? Det er jo mulig Porsche har gjort en forandring på denne delen opp igjennom tidene. Delenummeret fant jeg på et audi-forum via google, hvor det stod at VAG-nummeret tilsvarte Porsche-nummeret jeg oppgav... Edit: ved et nytt google-søk kommer Porsche-nummeret opp på enda et forum, så delenummeret er nok korrekt. Det er nok mer sannsynlig at Porsche har forandret delen en eller annen gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 7, 2016 Sist jeg skulle ha tak i slike konkluderte jeg med at de er unike for RS2, utgått av produksjon og må lages. Kjøpte rør med riktig diameter innvendig, sveiste på en skive og slipte de utvendig til de passet. Grei skuring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 8, 2016 Løsning ble å få laget noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...