#1 Skrevet April 29, 2016 (endret) Hei Jeg skulle ut å kjøre meg en tur i kveld, startet opp bilen, tok inn clutchen å fikk ikke inn i gir (ingen av gira, bom stopp)... Stoppa så bilen, satte den i 1. giret og startet bilen, og den gikk framover uansett om jeg hadde clutchen inne. Hva er galt ?? - Overføringa fra pedal til clutch ?? - clutchen er ødelagt ?? Audi A4 B6 1,9TDIQ 2003 km: 262... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 30, 2016 Lekasje? Sett under bilen? Slave/master sylinder til clutch som kan være gått. Hvordan føles pedalen? Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 30, 2016 Ingen lekkasje under bilen over natta. Pedalen går rett inn uten at du kjenne at "clutch-plata" flytte/åpne seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 30, 2016 Slave eller master som har tatt kvelden da, vil jeg tro. Koster en ca 2000kr for begge to, er litt kronglete og bytte men det går absolutt greit. Lufte godt etterpå. Evt kan du prøve og lufte noen ganger først, kan være du er heldig. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 30, 2016 oki, takker for svar skal under bilen i morgen så får vi se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2016 Det vart jeg skiftet komplett clutch m/enkelmasse svinghjul Går som en drøm att no :) Men finnes det reserve lufte-nippel til slavesylinderen ?? fikk ikke åpnet den med kopp/fastnøkkel så jeg måtte bruke tang, vart litt defekt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...