#1 Skrevet Mai 1, 2016 Er utelåst fra min passat 3c og trenger sårt hjelp. Håndtaket på førersiden er ødelagt, og nå har bilen gått tom for strøm mens jeg har vert bortreist. Er da noe vanskelig å ta seg inn i bilen. Er det mulig å få opp panser fra utsiden på disse? Evnt mulig å komme til startmotor fra undersiden om jeg jekker opp bilen? Sent fra min D5803 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 1, 2016 Om du har tilhengerfeste så kan du kjøre strøm inn på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 1, 2016 Det har jeg. Er det en pinne som er direktekoblet batteri der? Sent fra min D5803 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 1, 2016 Kanskje om du er heldig, er isåfall pol nr 10.. (13-pols tilhengerkontakt). Funket iallefall som gull på en Mercedes Vito. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 1, 2016 Hjertelig takk for hjelp. Det var 1,7v på pol 10. Med et lite batteri tilkobla funka nøkkelen Sent fra min D5803 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 2, 2016 Genialt tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...