#1 Skrevet Mai 2, 2016 (endret) Jeg handla abs sensor på møller, men ser at den ikke er like som den som var på bilen. Den som var på bilen hadde ikke flens med hull for å skru fast, den var bare dytta nedi. Den jeg kjøpte har flens med hull i for å skru fast, finnes ikke noe hull for å skru fast abs på min bil. Får da med andre ord ikke brukt den jeg har fått av møller vil jeg tro? Dette gjelder en S4 b5 preface. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2016 http://www.audiforums.com/forum/b5-models-69/understanding-abs-sensor-differences-182589/ Originally Posted by bshusted View PostSo, a while back I got a little too aggressive with one of my rear ABS sensors while changing a wheel bearing. I ordered a new one from ebay. I went to install it and noticed a difference in the mounting. The sensor I removed used a single bolt for mounting. The replacement simply has a rubber grommet. See pics. Instead of the bolt I understand that the other sensor uses some sort of clamping ring (443-927-817). If I purchase the clamping ring to hold the new sensor in the hole, will it work? Is there something fundamentally different between the sensors, or just the mounting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2016 Yes, fant den tråden jeg også. Men fikk liksom ikke helt svar på hvorfor de er forskjellig. Den som var på min, hadde lenger plugg enn den jeg kjøpte, den med flens vet jeg ikke om kan festes med sånn ring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2016 Da leverte jeg tilbake sensoren jeg fikk hos mekonomen, de kunne ikke skaffe den jeg trengte, så dro til møller. Er vist 4 forskjellige abs sensorer! preface, rett før facelift, og facelift, og forskjellig pga xenon:S 2200 kr for ny, yay. Har ikke tid til å bestille fra utlandet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...