#1 Skrevet Mai 2, 2016 Sliter med vindusheisen på passasjerside fremme. Jeg mistenker rele fordi jeg har testet motoren på bakdøren, da virket den fint. Har sjekket kabler og kontakt til motor og det ser veldig bra ut. Når jeg trykker på knappen hører jeg det klikker litt i motoren men den vil ikke gå. Plukket ut releet til venstre for clutch bak sparkeplate. Der var det noen loddinger som så litt dårlig ut som jeg frisket opp igjen. Testet og vinduet virket fint etterpå. Så i dag når jeg har montert på igjen dørtrekk fint og forsiktig så er det samme symptom igjen Før jeg kjøper meg et nytt dyrt rele, lurer jeg på om andre har hatt samme problem med en annen løsning? De andre tre vinduene og soltak virker fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 2, 2016 Sikker på du har funnet de riktige releer? Trodde releene til vindusmotorene satt bak høyre sparkeplate, men ikke sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 2, 2016 Ble litt usikker selv. Alle vinduer sluttet hvertfall å virke når jeg tok det ut Sent fra min SM-G900F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2016 Hva med bryterne - har du kryssbyttet de? De er jo kjent for tvilsom funksjon etter noen år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 3, 2016 Hva med bryterne - har du kryssbyttet de? De er jo kjent for tvilsom funksjon etter noen år. Det har jeg ikke testet. Samme symptom om jeg bruker bryteren fra førerdør, men det går vel via bryteren i passasjerdør uansett. Men tror ikke det blir så lett å kryssbytte. Brytere bak er ikke samme kontakt, og uten bryteren på førerdør virker ingen av de andre mener jeg? Det var det liv i vinduet igjen i dag, men stoler på at det sikkert slutter å virke når vinduet er åpent rett før en regnbyge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...