Anbefalte innlegg

Er det noen på forumet som har erfaring med foliering av interiørdetaljer (3M folie). Jeg tenker da spesielt på hvordan dette ser ut etter et år eller to. Altså kvalitet/slitestyrke. Holder det seg bra? Tenker da, de store temperatursvingningene som ofte er inne i cupen på en bil. Vurdere å foliere noen av interiørdetaljene på en av Golfene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde matt rød folie i min. Holdt seg fin i flere år den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Nichlas. Godt å vite. Var det 3M folie?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder seg i årevis, ikke noe å bekymre seg for :) Er jo samme folien som brukes utvendig på bil, og der utsettes den for mye større påkjenninger enn inni.

Med tanke på temperatur så tåler folien (og det anbefales forsåvidt også) at den varmes til 90-100 grader for at den nye formen den har fått (etter å ha blitt strekt rundt listene) skal sette seg. Og den kan varmes langt mere enn dette også uten at den tar skade av det.

Jeg jobber med folie til daglig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Takk for verdifull informasjon. Da tenker jeg at jeg prøver meg litt på foliering av interiør detaljer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.