#1 Skrevet Mai 3, 2016 Meget god stand. Kan prøvestartes i bil. Km ca 250. Nyere register. Komplett kr 7000. Kan selges med garanti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2016 Tørr jeg å spørre hva du legger i sprek? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 4, 2016 Tørr jeg å spørre hva du legger i sprek? :-) Etter registerhavari ble den plukket ned og overhalt med nye lagre, ringer, topp, osv. Hadde også liggende en nyoverhalt turbo som ble montert sammen med nye dyser. Sitter en oppjustert programvare i hjernen som også kan selges med. Med dette oppsettet har den bedre bunndrag enn noen andre slike som kun har chip. Motoren er ikke daukjørt og full av sot, men heller ikke pisket konstant da den har automat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 4, 2016 Høres ut som en god deal da :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2016 AAT eller AEL? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 5, 2016 AAT eller AEL? Godt spørsmål, hva vil du ha? AEL-dyser, turbo med større eksoshus enn AEL, husker ikke helt hvilken pumpe som sitter på da jeg har skiftet den og AEL/AAT går om hverandre. Putter du denne i bil med AEL så vil du merke null forskjell fra orginal. Om du derimot har programvare som gir mer diesel vil denne motoren bli sprekere enn AEL på høye turtall grunnet mindre restriksjon på eksosdel av turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 5, 2016 Trodde ikke at ael/aat pumpe gikk om hverandre mot ECU jeg se, derfor spm. Trenger nok en ny motor i et prosjekt snart med AEL, men har egentlig et motor stående på pall så. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...