#1 Skrevet Mai 3, 2016 Oljepluggen på girkassa har rustet fast. Jeg klarer ikke å åpne den. Jeg har lyst til å prøve med muttertrekker. Er det forsvarlig? Eller er det fare for å ødelegge girkassehuset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 3, 2016 Oljepluggen på girkassa har rustet fast. Jeg klarer ikke å åpne den. Jeg har lyst til å prøve med muttertrekker. Er det forsvarlig? Eller er det fare for å ødelegge girkassehuset? Tåler muttertrekker om ikke det går ville jeg ha prøvd med varme og latmannsarm funka på bakdiffen min 😊 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 3, 2016 Varme opp pluggen så kommer den plutselig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 3, 2016 Ett lite tips her nå er å få opp påfyllingspluggen først (dersom man har denslags) Lite er vel værre enn å få drenert girkassa uten muligheter for å fylle den igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...