Midt armlene til Golf/Jetta II? Hvor?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å få kjøpt dette noe slikt? Eller om det er mulig å bruke noe fra andre biler? Med litt modifiseringer?

 

Syns det er behagelig å ha noe å lene armen på når jeg kjører. Bruker av og til ei 1 1/2l flaske å lene meg på, men hvor fint er det liksom : smil :

 

Svar mottas med takk.

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan jo kikke innom Mobilsentrum.no. De har noen forskjellige typer der. Hadde i allefall til Golf 3 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestillte en fra usa.Uoriginal sak som ikke passet i det hele tatt. Skulle egentlig skli rett inn men etter litt kutting og modifisering måtte jeg innse at det ikke gikk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D&W har vell sikkert. ellers kan du jo høre med NBS, mener å huske at det sto i en av deres kataloger at di skaffer til di fleste VAG...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg letet litt. Fant noe på ebay som jeg hadde tenkt å spør om her, men ser jo at andre her var før meg og at den typen ikke passer i det hele tatt. : rolleyes

 

Jeg har funnet noen, men enten så er de fulle av hore lys og spaca saker eller så er det "wannabe mahogny look alike" liksom. : bh :

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også så koselig med treverk i Jetta'n : rolleyes

 

DSC02151.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også så koselig med treverk i Jetta'n : rolleyes

 

Ja, du syns ;)

 

Det er noe sånt jeg kunne tenke meg, men uten treverk og lys. Ser på eBay at de skal passe rett inn i Jetta og Golf med originalt interiør og noe moddifiseringer må til vist det er recaro stoler eller andre sportsstoler.

Men tviler jo litt på det nå da etter som at Henrik mener de ikke passer.

 

Noen som vet om noe annet? Noen andre biltyper det er mulig å ta i fra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.. Har armlende liggende, lik det med tredekor,men i sort..Ikke montert.

http://www.ra-design.co.uk/shop/productDetails.asp?productID=1422&catID=home

 

blir ditt for 1000,- + frakt..

 

Dette er jo akkurat det samme som selges her for ca. 230,- (+frakt, moms og tollgebyr blir dette i hvertfall langt under 1000,-)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-A2-Jetta-Golf-MKII-black-center-console-armrest_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33695QQitemZ7951640997

Bruker til og med samme bildene i reklamene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den konsollen er fra FAW-VW Jetta fra Kina, dvs. den Kina-Jettaen med Passat B4-fronten. Om den også brukes i den seneste Jettaen der nede vet jeg ikke helt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.