Audi A2 1.4 TDI med nesten alt utstyr, men også noe arbeid

Anbefalte innlegg

SOLGT - Har inngått avtale med kona med brukt cab under forutsetning av to biler ut og en inn. Hadde tenkt å beholde bilen, men nå er det derfor forandring i planene.

Det er noe arbeid for å få den i en slik teknisk stand som mine biler skal ha, men det bør ikke være for mye kostnader. Jeg har mulighet til å fikse bilen selv for deretter å selge den til "normal" pris, men dersom noen er interessert selger jeg bilen slik den står. Uvasket, men med muligheter. Dersom den ikke går fort begynner jeg selv.

Prisvurdering settes til 20 000 kroner ut i fra følgende vurdering

Normal verdi kr 35000

-nødvendig påkost kr 5000

-egeninnsats verdi kr 10000

=Salgpris kr 20000

Bilen:

Audi A2 1.4TDI 75 hk

272 000 km

Utstyr:

Bilen har alt tilgjengelig utstyr unntatt lyd-system (Bose, navigasjon, TV osv)

Open air

Webasto

Sort ute og sort inne med skinn/alcantara

Er ikke en S-line, men har alt utstyr som er på S-line som sportsunderstell, sportsratt ol

Stor kjørecomputer

Ryggesensor

Varmesete

El ruter bak

Korsryggstøtte

Hengefeste 1000 kg henger og sykkelstativ (ettermontert, avtagbart, lite brukt)

Webasto er orginalt, men er bygget ut til å virke også når bilen er parkert.

Karosseri:

Har noen "parkeringsplassbulker". Merke høyre fremdør, bakluke. Mer på venstre bakdør og v.skjermbredder bak. Disse hadde jeg planer om å skifte, siden det kun er skrujobb.

Hjul:

Sitter TT Parabol på bilen. Kjøpte nye premium Conti 215/40-17 i høst.

Vinterdekk uten pigg.

Vurdering av teknisk tilstand.

Dersom arbeidet under blir gjennomført er bilen OK.

Nylig byttet bremsevaiere bak, ble bra.

Har bestilt ruteskift pga sprekt frontrute.

Bilen var ekstra senket når jeg fikk den, skiftet til nye orginale fjærer. Valgte da en ekstra vektklasse bak grunnet hengerfeste.

Bilen var også chippet når jeg fikk den. Den var morsom å kjøre, men gikk inn i nødmodus og brukte mye drivstoff. Tidligere eier hadde byttet turbo, så det var trolig pga mye slagg i innsuget. Det følger med to hjerner, slik at kjøper kan velge (skifte krever koding).

Har ikke hatt EU-kontroll fordi jeg viste at bilen ville fått mangel på håndbrekk (rettet), rute (rettes) og oljelekkasje.

Arbeid som bør gjøres på bilen:

Motor har lekkasje på en dyse og lekker olje. Ny motor følger med. Denne har fått ny regreim.

Ny motor hadde lite slagg i innsug, noe som er bra. EGR er fjernet på ny motor. Ellers er den ikke testet.

Sirkulasjonspumpe på webasto har stoppet. Ny følger med.

Luftfilterboks må skiftes, ny følger med.

Ny lakkert støtfanger foran følger med. Denne har lyktespyler. Rele og pumpe skal også ligge her et sted.

Jeg vil anbefale å bytte hjuloppheng foran samtidig når motoren først er ute. Dette følger ikke med.

Klima-anlegg gir av og til feilmeldinger i VAGCOM. Ligger noen nye deler her, men dashbord må av for å få byttet de. Klimagass ble fylt i fjor.

SOLGT - Kan treffes på 474 52 352. Bilen står i Nes kommune, Akershus.

DSC01608.jpg

DSC01603.jpg

DSC01605.jpg

DSC01606.jpg

DSC01609.jpg

DSC01607.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Si gjerne fra om TT-hjulene selges utenom!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gjøre det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.