#1 Skrevet Mai 7, 2016 På min Caravelle er det ikke lys i skiltene når lysbryteren står i posisjon 0. Må vris til park eller fullys. Er det en måte å få ordnet dette på? Kobla ryggekameraet til denne så kipt å måtte vri lysbryteren for at kamera skal fugere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2016 Har du sjekket om du har baklys i det hele tatt når brytern står i 0? Jeg hadde samme på min ´04 Transporter der skiltlysene ikke var på, men der lyste baklysene. Kanskje enklere å koble skiltlysene til kjørelys bak? Tror ikke du får kodet dette hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2016 Baklysene er på ja. Men mangler skiltlys. Baklysene fikk jeg koda, men husker ikke om en kunne kode skiltlys og har ikke kabelen her nå.. Om jeg må trekke kabel kan jeg likesågodt koble ryggekamera til ryggelys Sent fra min D5803 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...