#1 Skrevet Mai 7, 2016 Heisann, tenkte jeg skulle legge ut bildene jeg tok fra Vårtreffet på Hamar idag. Litt ny i VACN-Forum gamet så håper ikke dette ble feil, isåfall så er det bare å endre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2016 - - - Updated - - - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 7, 2016 - - - Updated - - - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 7, 2016 Supert! Veldig bra at noen gidder å ta bilder på treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 7, 2016 Så herlig at du har tatt bilder og Dæven så fort de kom seg på Web! Jeg skulle egentlig ha tatt turen men fikk ikke vært der, så da var det gledelig å se bilder. Og velkommen og ta plass Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2016 Dem må jo online mens dem er ferske Skal prøve å få dette til å bli en tradisjon når jeg er på treff. Selv om kvaliteten kunne vært bedre så er vel noen bilder bedre enn ingen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 8, 2016 *Applaus!!* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 8, 2016 Tommel opp for bildene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 8, 2016 Her kommer noen ifra meg, har ikke hatt tid enda til gå igjennom alt enda, ei heller fin justert på noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 8, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 10, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 11, 2016 Her var der jaggu meg mye fine biler og bra bilder. Tusen takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...