#1 Skrevet Mai 10, 2016 Hei er det noen som vet hvordan man kan få målt farta bilen har på sm4 trenger det for å få satt opp launch controll. Får den ikke til å skru seg av når jeg kjører Sent fra min E6553 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 13, 2016 Trenger å få kobla til sensor som måler fart noen som vet No om dette Sent fra min E6553 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2016 Du kan bruke enten ABS sensor til å trigge eller om du har sensor på girkassen kan du bruke denne. Må kobles og settes opp på I/P HSI i sm4 mener jeg å huske. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 14, 2016 Hvem av kablene på sensor må jeg bruke? Sent fra min E6553 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2016 Vet at det er ip hsi jeg må koble men vet ikke hvem av kablene på sensor som må kobles Sent fra min E6553 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2016 (endret) Hvem sensor skal du bruke da og hvordan bil? Google har svar på det meste. Til s2? Se her: http://forums.quattroworld.com/s4s6/msgs/168463.phtml Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2016 S2 med 3b blir vel å bruke abs for den på gearkassa blir brukt av speedometer. Går vel ikke å splitte signalet? Sent fra min E6553 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2016 Jeg har splittet signalet sånn på en golf jeg har. Går fint der iallefall. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2016 Ok koble til ved sensor eller ved speedometer et sted? Kontakta fra sensor ser slik ut hvem av dem må kobles til hsi? Sent fra min E6553 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 15, 2016 Nr 2 er iallefall signal. 1 og 3 er + og - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 15, 2016 Da blir det nr 2 som skal kobles videre inn på en av HSI inngangene. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 15, 2016 Ok Sent fra min E6553 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 15, 2016 Prøvde å koble hsi 1 innpå og da fikk jeg ikke start på bilen :-( ser at den grå ikke er kobla til videre har noe med at det er rs2 speedometer kanskje? Sent fra min E6553 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 15, 2016 På den siden jeg linket til står det at sensor på girkassen har to ledninger. Brun og brun med rød stripe. Den siste skal du bruke. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 16, 2016 Her er kontakta til speedometer senor som sitter på venstre aksel hvem av de er signal? Kobla den ut og da funker ikke speedometer så er sikker på at den ihvertfall fungerer Sent fra min E6553 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 16, 2016 Er det pin 2 der også som skal brukes til signal? Sent fra min E6553 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 16, 2016 Utifra slik audi har pleid å sette opp 3-pinskontakter til sensorer så er det pin2 som er signalet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 18, 2016 Nå funka det :-) tusen takk for hjelpa Sent fra min E6553 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...