#1 Skrevet Mai 11, 2016 Nå er virkelig sommeren på plass å bilene forhåpentligvis klare til sommer og treff. I sommerhalvåret kjører vi treff hver onsdag kl 18 på McDonald's Gardermoen. Her er alle velkomne ung som gammel, ny dyr bil eller gammel sliter. Håper vi sees i sommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 11, 2016 Jeg kommer nok med min supermøkkete men awesome octavia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 12, 2016 Er lov å vaske bilen da Silje, jeg dukker opp når jeg har mulighet i rustholken 👍 Sent fra min SM-A310F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 12, 2016 Min bil bestemte att det ikke ble treff på meg i går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2016 Er lov å vaske bilen da Silje, jeg dukker opp når jeg har mulighet i rustholken [emoji106] Sent fra min SM-A310F via Tapatalk Den er vaska nå [emoji1] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2016 Vaska min i dag og. Så ikke ut etter servohavariet. Olje utover heile høyre sida hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2016 Noen som tenker seg på treff i dag?[emoji4] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2016 Hvem har tenkt seg på treff onsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 1, 2016 Hvem tenker seg på McDonald i dag? [emoji4] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 6, 2016 Vel bilen er langt ifra klaaaaar, men hvis det skulle bli fri på onsdag så er jeg game 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 7, 2016 Jeg kommer på onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 8, 2016 Hei hei, kan presentere meg her,Audi A4 1,8T S-line B8, har endelig fått rota meg til å skrive, kan komme bort til mcdonalds i dag, så jeg får hilsa på dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 8, 2016 Du er hjertelig velkommen på treff i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 8, 2016 Mulig vi kommer en tur, men blir ikke lenger til 1915-1930 ca [emoji4] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 22, 2016 Noen som har planer om å dra på MCDonald i dag?[emoji4] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 29, 2016 Da tar jeg sommerferie og så ses vi igjen 3. eller 10. August. God sommer alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 2, 2016 Noen som er klare for McDonald kl 18 i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...