Compomotive felger til Audi s2 coupe

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er på utkikk etter et sett med compomotive felger til min s2 coupe.

Problemet er at jeg klarer ikke finne utav hvilke det er.

Jeg vet det er MO5, og noen kaller dem gjerne for "flat faced"?

Jeg vet Urke racing hadde en s2 coupe med disse felgene i hvitt. Sjekk linken.

http://bimmers.no/forums/topic/661983-g-r-o-m-audi-s2-selges/

Akkurat disse jeg vil ha.

Noen som vet nøyaktig navn, og hvor jeg kan få tak i dem, i denne fargen og dimensjonen (8x17)?

Mvh

Torstein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kollevold er forhandler for Compomotive.

Det er Compomotive 1783 felger. Lurer på om det er felgene jeg har nå, da er det impress 11. (Skal sjekke med Aleksander.) Og det tror ikke jeg er mulig å skaffe lenger.

Nå er det 1784 som er nesten lik. Men du får ikke samme innpress etter det jeg har sett.

Om du kommer over noe så er jeg også på jakt. Eneste 17" felgen jeg vet om som passer over bremsene mine.

Noen som vet om andre 17x8 felger som sluker store bremser? Impress rundt 10.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kollevold er forhandler for Compomotive.

Det er Compomotive 1783 felger. Lurer på om det er felgene jeg har nå, da er det impress 11. (Skal sjekke med Aleksander.) Og det tror ikke jeg er mulig å skaffe lenger.

Nå er det 1784 som er nesten lik. Men du får ikke samme innpress etter det jeg har sett.

Om du kommer over noe så er jeg også på jakt. Eneste 17" felgen jeg vet om som passer over bremsene mine.

Noen som vet om andre 17x8 felger som sluker store bremser? Impress rundt 10.

Ja, er nok sikker 1783 jeg egentlig vil ha. dumt de ikke lenger er å anskaffe :( men får se hva kollevolden finner utav. Takker og bukker ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.