#1 Skrevet Mai 11, 2016 Hallo! Har to hjullager som har tatt kvelden. Ser på diverse videoer på youtube at hjullager ofte selges ferdig med navet på, ser ikke ut til å gjelde min bil. Uansett hvor jeg søker så finner jeg kun lager. Spørsmålet mitt er: Må jeg ha presse og vag "pressemaler" for å skille nav og lager.. 2: Får jeg kjøpt lager og nav ferdig? Noen som har tips til meg? :) - - - Updated - - - Begge er foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2016 Du må ha ikke ha presse. Får også verktøy for å "skru" de ut. Biltema har sånne sett f. Eks. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Chassis/Verktoysett-for-forhjulslager-2000021491/ jeg har aldri brukt akkurat det verktøyet fra Biltema så veit ikke kvaliteten på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2016 Takk for svar... Pressa det ut i pressa på jobb.. En 32mm kopp gjorde susen. Skrudde det på med det settet du linka til... Godt med litt stillhet i bilen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...