#1 Skrevet Mai 12, 2016 (endret) Hei alle, da har vi fått alle formaliteter på plass, og ønsker å invitere til Gokart og pizza på Bowling1 & Gokart på Sandmoen, Søndag 22.5 kl 13 Vi møter opp på vår vante treff-plass rundt kl 12, og kjører samlet oppover senest kl 12:30 Vi må altså være på plass kl 13 presis. Der kjører vi 3 heat med gokart, 1 oppvarming, 1 kvalifisering og finale til slutt. Det vil bli A og B-finaler, alt etter hvor mange vi blir. Etterpå blir det pizza Nord-Trøndelag og Trondheim lokallag ønsker at så mange som mulig kommer, derfor har vi valgt å spandere en god del av kjøringa og mat på de som dukker opp. Derfor betaler dere kun 100kr for hele pakka, da får dere 3 runder gokart og pizza. Vi håper dette høres morro ut, og ønsker velkommen til en fartsfylt søndag! Salg av stickers og skiltplater blir det også Håper dere kan si ifra i denne tråden om dere kommer, slik at vi kan oppdatere denne med hvor mange vi blir NB; vi spanderer kun på betalende medlemmer 1. Julian Aksnes 2. Ketil Kvam 3. Vidar Smevik 4. Rune Kristian Alstad 5. Bård Even Skogaker 6. Georg Fiskvik 7. Geir Kleven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 12, 2016 Toppers! Jeg kommer! [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 13, 2016 Jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 13, 2016 Kjæm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 14, 2016 Tar turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2016 jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 14, 2016 Tar turen Gledes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 16, 2016 Jeg kommer så fort bussantrekk er byttet ut med annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 17, 2016 Jeg kommer så fort bussantrekk er byttet ut med annet. Og når er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 17, 2016 Ca 13.30. Parkerer bussen 12.55! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 20, 2016 Ingen flere altså? Flere Nord-Trøndere enn Sør-Trøndere.. makan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 20, 2016 Hvor mange fra Sør Tr. blir vi da? Og hvor mange Nord Tr.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 20, 2016 Hvor mange fra Sør Tr. blir vi da? Og hvor mange Nord Tr.? Står øverst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 20, 2016 (endret) Kjærringa blir med (familie-medlem fra idag) Mirja Kristiansen meldemsnr 28603 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 21, 2016 Hva er det som foregår på søndag som kan være viktigere enn sterkt subsidiert pizza og gokart? Møt opp folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 21, 2016 Hvis formen er OK så kommer jeg muligens en tur. Usikker på om jeg kommer direkte til Bowling1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 21, 2016 Hvis formen er OK så kommer jeg muligens en tur. Usikker på om jeg kommer direkte til Bowling1. Du er jo ung å sprek til beins Vært greit å vite på forhånd (litt før vi kjører) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 21, 2016 Du er jo ung å sprek til beins Vært greit å vite på forhånd (litt før vi kjører) Ting endres fort dessverre, men det tar vi i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 22, 2016 Hvordan er tidsplanen på Bowling1? Kjekt å vite ca tid man skal bli hentet etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 22, 2016 Hvordan er tidsplanen på Bowling1? Kjekt å vite ca tid man skal bli hentet etterpå.�� Som det står øverst, de ville starte kjøring kl 13 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 22, 2016 Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 22, 2016 Plass til flere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 22, 2016 Vi er i gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 22, 2016 Takk for en trivelig sammenkomst. Det ble 8 stk som stilte til start på gocarten, og 12 stk som spiste pizza i hyggelig samvær. Kniving på banen ble det også (selvfølgelig?) når så mange motorinteresserte samles.. De 2 som kniva jevnest lå med 0.07 sek(!) differanse imellom bestetidene sine i kvalifikasjonen. Vinnertiden ble på 19-tallet noe sted (sekunder) noe som var meget bra kjørt. De som ikke dukket opp fikk heller ikke et ord med i laget på en tidligere diskutert sammenslåing av lokallagene, da vi ble enige om en sammenslåing idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 22, 2016 Takk for en trivelig sammenkomst. Det ble 8 stk som stilte til start på gocarten, og 12 stk som spiste pizza i hyggelig samvær.Kniving på banen ble det også (selvfølgelig?) når så mange motorinteresserte samles.. De 2 som kniva jevnest lå med 0.07 sek(!) differanse imellom bestetidene sine i kvalifikasjonen. Vinnertiden ble på 19-tallet noe sted (sekunder) noe som var meget bra kjørt. De som ikke dukket opp fikk heller ikke et ord med i laget på en tidligere diskutert sammenslåing av lokallagene, da vi ble enige om en sammenslåing idag. Vinner tiden kom på 19,75 i finale runden og var dagens beste! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...