#1 Skrevet Mai 14, 2016 Eg har i dag greid det store! Eg knakk en del av termostathuset når eg skulle bytte termostat. Eg sliter med å finne delen, og lurer derfor på om noen har tips, eller kan hjelpe meg? Bilen: Audi 100 C1, 1976, 1,9 GL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2016 Om delen som knakk av var i ett stykke kan du få den sølvloddet om det viser seg vanskelig å finne en erstattning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2016 Delen er heil, så den kan vel sølvloddast om det er mulig. Men, kan det være andre ting eg kan gjere? Feks bruke deler fra andre bilar? Så lenge eg finn ein flens som passar inn på blokka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2016 Joda, om du finner noe som er likt eller passer fungerer jo det. Men jeg klarte ikke finne delen du trenger (delnummer 050121117 om jeg leser riktig) noe sted. ETKA jeg har viser ikke så langt bak i tid. Men siste bilde du har der hvor er det fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2016 Er du heldig så finner du kanskje nytt termostathus her https://trshop.audi.de/konakart/SelectCat.do?catId=24&prodsFound=-1&category=Audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2016 Takk for svar! Har ikkje funne nokon del ennå. Det viser seg å vera vanskelig. Delenr er forresten 059 121 117. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 16, 2016 Dette er hva jeg fikk opp på delnummeret. Finner ikke ut evnt. andre modeller som bruker samme delen. Med mindre du finner noen som har en brukt delbil av samme type tror jeg det er enklest å reparere den du har. imho 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 16, 2016 Takk takk! Eg fant ein 75 Mod som står i Sverige og fikk kjøpt huset ifra den. Det er ein 1.8 og eg har 1.9, men håpar og trur det er samme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...