#1 Skrevet Mai 15, 2016 (endret) Nye bremseklosser bak til Seat Leon og Toledo, se bilde. For biler med skive: 256X22MM 239X9MM 250,- kr Jeg kan sende i oppkrav eller mot forhåndbetaling av deler og frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2016 hei Disse passer mange adre VAG biler ikke bare Seat toledo og leon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2016 hei Disse passer mange adre VAG biler ikke bare Seat toledo og leon... Ok, jeg trodde også det. Men ETKA sier det kun er til Seat. Sent fra min B15Q via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2016 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2016 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2016 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 20, 2016 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 26, 2016 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2017 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...