Polo 6N 'komfort pluss', 1.6 75hk (delebil / ny topp-bil)

Anbefalte innlegg

Lufter interessen min gamle brukssliter som den står, etter 21 år i familien.

  • 254 000km
  • manuell girkasse som jeg synes fungerer helt fint
  • EU godkjent til 31.03.2017
  • årsavgift 2016 betalt
  • 4500,-

 

Sportslig interiør uten slitehull i førerstol, levert med takluke i glass og Airpress justerbar vindavviser, hvite fremblinkere, hengerfeste (Brink), oppgraderte Blaupunkt høyttalere (de små som er), Pioneer basis radio/CD, DEFA kupévarmer og motorvarmer, og jeg mener bilen har fått tektylering under fra gammelt av (litt usikkert, men er over 20 år siden faren min tok ut bilen...). Oppgradert bremser med Brembo max slissede bremseskiver og EBC greenstuff klosser i fjor høst, og bilen har godkjent Eibach sportline 45/30 senkesett på Sachs gassdempere - godkjent hos Statens vegvesen. Byttet et par lenkarmsforinger og ytre drivledd (venstre side) i høst.

 

Nye framskjermer (ikke-proft bokslakkert) fra NBS ble skiftet for 2 sesonger siden, for å slippe anmerkning om rust på karosseri fra Møller under PKK. Samme sesong ble det byttet radiator da bilen har noe lekkasje av kjølevæske, men dette har vedvart og mistanken er lekk slange (synlig lekkasje på bakken, nær hovedløp inn/ut til radiator). Eksos trenger og en forbedret skjøt til mellomstykket i 52mm, og bråker sporadisk. Kommer med 13" "OEM" med Vredestein Snowtrac.

 

Bilen viser også tegn på at toppakningen er moden for et skift. Nye bolter og registerreim* følger bilen. Selve pakningen ble feilplukket fra Tyskland og byttet har derfor ikke blitt utført. Alt etter interesse vurderer jeg å gjøre det selv, da til revidert pris på 8000,-. Forbeholder at det kan komme FINN.no annonsen.

 

edit: gikk skeis med toppakningsbytte, så denne selges som delebil for 4500kr (= årsavgift + vrak).

 

vwpolo6n-borbeta2.jpg

Arkivbilde for å vise selve bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.