Anbefalte innlegg

belysningen i computerdisplayet dimmer seg ned etter en stund.

lyser fint, men etter en halvtimes tid så begynner det å bli svakere og til slutt uleselig..'

neste gang man starter bilen er alt ok, en stund..

er det lyspærer? computerdisplay som må byttes eller må hele instrumenteringen byttes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er selve displayet som må byttes. Kan ta kontakt med http://www.norskspeedometerservice.no og høre om dette er noe de ordner for en billig penge, eventuelt får man vel kjøpt displayet på Ebay og den slags (visstnok, ikke sjekket selv).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal høre med speedometerservice

har kikket på ebay, har etter ett kjapt søk kommet over instrument som viser miles.. skal ta en telefon eller to til huggerier.

lest litt på forum rundt om, er vist en vanlig feil på disse.

må man få kodet om startsperren på disse ved bytte av instrument?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenkte mer på å søke etter nytt display, ikke instrument, da det er stor fare for at det alt har samme feilen/får det etter ei stund.

Startsperren sitter såvidt jeg veit i instrumentet, ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle jeg tro, ja. Google etter delenummer eller send selger en melding og hør:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om det er 26 eller 34 pins på displayet?

2002 passat 1,9 trendline 4motion, 6.trinns manuell.

kanskje automat som har 34 pins?

evnt mye jobb å ta ut hele instrumenteringen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat det samme problemet som deg, bare på en Golf IV, og ikke så alvorlig at det blir uleselig.

Håper det ikke er så veldig mye jobb å fikse det. Legg gjerne ut en liten guide om du velger å kjøpe en skjerm på eBay og bytte den selv! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.