#1 Skrevet Juni 19, 2005 For alle interesserte. Vi møtes hjemme hos Emilio (Svart ABT Vento)for litt sosialt samvær. Vi stiller med stor grill, kull og tennvæske. Ta med biler, mat, drikke og godt humør. De som har stoler bør kanskje ta med det, det er det nemlig lite av. For de som ikke er lokalkjente (høh) bor han vis a vis butikken på Kleive. Vi parkerer derfor på plassen der, siden greit er plass til noen biler. Det er med forbehold om greit vær siden vi blir sittende ute. Hva om vi sier at vi begynner rundt 18.00? Blir dette en suksess tar vi nok flere slike "happenings" fremover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2005 Høres bra ut! Noen jeg kjenner, som skal dit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2005 Det er mulig. Jeg vet ikke hvem du kjenner. Har sendt sms til endel folk rundtomkring, både jeg og Jan Egil. Ikke glem at det er væravhengig, og sålangt ser det skummelt ut. Du er hjertelig velkommen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 23, 2005 lure på om e kanshe tek me æn tur e au! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2005 I ska tyne minibanken for siste hundrelappen etterpå og kjøpe pølse og potetsalat! Været ser bra ut! Still opp folkens. Og kjem d ingen me kjenne e d jo berre bra. D e jo derfor me he grilling. For å bli bedre kjent! Butikken stenger kl 20.00 så vi møtes rundt der. Da får vi nemlig parkeringsplassen for oss selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2005 johoo! e e swåltinj som en bever!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2005 Takk til de to oppmøtte (inkl meg selv) Vi hadde det kjempekoselig ute med mye god mat og drikke. Etterpå gikk vi inn og så på film! Bra vær var det og! Dette skal gjentaes, da muligens på min terrasse på Kvam. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 25, 2005 joda! det va jo kjempekjekt! ette at du for så drakk jørgen c dritfull, blødde over hele sofaen min, spydde på peisn sin å fekk en go del kjeft me damå!!!!! HAHAA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 25, 2005 Jaha? Greit at i for da skjønna i. Ikke VACN-folk er jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 25, 2005 ja ekje luraste gutt'n ta der nei!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...