#1 Skrevet Mai 17, 2016 Heisann. Opplever at de fleste w5w parklys har svært dårlig holdbarhet. Er det noen her som har erfaring med noen i LED som duger? Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2016 Hei, Hvis ikke noe OEM passer så vil jeg helt klart anbefale Osram sine, har de nå på min andre bil og ser OEM ut, lyser som OEM og er holdbar. Linker i en tråd jeg hadde for en tid siden: http://forum.vacn.no/showthread.php?270113-OEM-LED-skiltlys-som-passer-andre-modeller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2016 Holder også en knapp på Osram sine, men usikker på om du vil få pærevarsel på nyere biler eller ikke. Mine w5w har holdt i over et år på Passaten, og fordelen er at du kan velge mellom forskjellige fargetemperaturerer - jeg har selv 4000k, for synes ikke det er så fint når det lyser altfor blått. Skiltlysene fra Osram har ikke vært like stabile, dessverre, enda jeg kjøpte nye pæreholdere og målte strømmen til praktisk talt det samme på begge sider og over 12V. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2016 2007 S8 og 2010 S4 jeg har hatt mine på, regner med de har hatt pærevarsel. Går helt fint og 100% stabile mine hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2016 Glemte å opplyse om at de pærene jeg trenger skal sitte i frontlyktene. Kom gjerne med flere erfaringer på dette. Sent fra min SM-G925F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 26, 2016 Da har jeg gått for Osram sine LED T10 w5w og LED HB4. Så langt ser det ut til at de lyser som de skal, men feilmelding dukker opp i displayet. Må vel ty til ekstra motstander eller programmering med vagcom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...