#1 Skrevet Mai 19, 2016 (endret) Hei! Jeg kjøpte for litt siden et par med Touran Highline skinnstoler med håp om å tilpasse disse til min bil (som absolutt ikke er en Touran), men ser det blir for mye arbeid, så jeg vil gå for noen OEM stoler i bedre stand. Så da legger jeg disse ut for salg igjen. Passer også perfekt som en oppgradering i Caddy 2K (understell til Touran/Caddy følger selvsagt med) Stolene er fra en 2010 modell Touran varebil, de ble tatt ut fordi at den skulle omregges til 7-seter og eieren ikke fikk tak i skinnseter til midterste og bakerste rad, men kom over et komplett interiør i stoff. "km-stand" på setene er rundt 80k. Legger ut bilder litt senere i dag. Ønsker 4000kr for paret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2016 Her kommer bildene: Jeg ble fortalt at disse kom fra en 2010 modell bil, men ser at de er produsert sommer 08, så skal nok være en 09 modell sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2016 Da har jeg kjøpt gamlebilen min tilbake (Golf) og trenger både plass og penger for å få skikk på den igjen Da sier vi bud over 2500kr, disse er som nevnt en utmerket oppgradering fra standardstolene i Caddy 2k. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 18, 2016 Hei. Vil disse passe inn i en 2015 Caddy ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2016 Det er den nye typen? Det er jeg ikke sikker på, men jeg kan iallfall ta mål av innfestningene så kan du sammenligne selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 20, 2016 Hei . Ja kanskje like greit å få det sjekka så jeg ikke sitter der med 2 stk stoler så ikke passer Kan bare sende meg måla på PM Odd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2016 Løfter denne, her er forresten målene til innfestninger for de som ønsker å tilpasse de til andre biler: Det er 365mm fra senter til senter foran/bak på hver skinne, og 375mm fra senter til senter mellom høyre og venstre skinne (alle mål til bolthullene på skinnene). 2000kr ved kjapp handel, trenger å bli kvitt disse til fordel for andre påfunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 30, 2016 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 28, 2017 Basene også solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 2, 2017 Ja, solgt komplett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 4, 2017 søren, de her skulle jg ha hatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...