#1 Skrevet Juni 19, 2005 Nye Subaru STI..Ganske grei bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 19, 2005 et til...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 19, 2005 Grei bil men boxer a gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2005 Tenkte ført på Seat da jeg så den lille ramma i snuta på bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 19, 2005 Hehehe..tenkte samma tanken!! Men,bevares-fin bil agett!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 19, 2005 Grei bil men boxer a gitt. Boxer er kult det, spør bare Porsche. Det er bare Porsche og Subaru som holder på boxerne, en utdøende rase... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 19, 2005 Om ikke anna så er det iallefall forbaska tøff lyd i de litt grove boxerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 19, 2005 bedre motor finns ikke....spesiell lyd er det også, dog synes jeg forrige utgaven var penere...men det er kansje en tilvenningssak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 20, 2005 Grei bil men boxer a gitt. Har hatt/kjørt transporter med boxer jeg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 21, 2005 Boxer er kult det, spør bare Porsche. Det er bare Porsche og Subaru som holder på boxerne, en utdøende rase... Mange sa at Wankel-motorene var utdøende også, men......? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 22, 2005 Er vell heller dem som snart dør ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 22, 2005 Liker den gode gamle best 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 22, 2005 Mange sa at Wankel-motorene var utdøende også, men......? Forskjellen er da at Wankel holder til moro i en dag, mens Boxer holder like lenge som våre Otto motorer... Jeg syns den forrige versjonen var penere jeg, men bevares.. Fet bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 24, 2005 Hva syntes dere om denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 24, 2005 Alt for mye plastic/kamikaze preg!! En Impreza er og blir en rally bil synes jeg..Synes t.o.m at en impreza ikke burde senkes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 28, 2005 Ved første øyekast kunne den sølvgrå like gjerne vært en Daewoo/Chevrolet.. Den gule var jo litt annerledes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...