#1 Skrevet Mai 19, 2016 Hei Noen som kan hjelpe med skjematikk til denne bilen. Er en 1,8 ( ikke turbo) Temp måler viser ikke temp. selve måleren fungerer. Tror det er 2 temp sensorer på denne, den " grønne" er ny, og fungerer når man måler den. Hvor den andre sitter ( type svart) er man usikker på. Under innsugs manifold? Fungerer sporadisk, så mistenker kontakt feil. Tips mottas med stor takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2016 For Audi Cabriolet 2000 mod finner jeg følgende tegning for 4sylindrede motorer, men er forskjellige deler for forskjellige motorkoder her, litt usikker på hva du har, men 12\13\23 på denne tegningen er temperaturgivere hvis det hjelper deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2016 1.8-motoren i en cabrio 1997-2000 er vel samme 20-ventiler som sitter i A4/passat, så se gjerne også på tegninger for den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2016 Takker for hjelpen så langt motorkode er ADR Spm blir da hvilken av de 3 temp giverne går på måleren i instr panelet? Ser også ut til at olje temp ikke fungerer. Synd haynes bøkene ikke dekker audi 80 så langt opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2016 (endret) Noe info her kanskje? http://www.autoelectric.ru/auto/audi/a4/adr/adr.htm (Var ikke veldig mye der, når jeg ser etter..) Ser bare én tempsensor på alle tegninger jeg finner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2016 Takker for hjelpen så langt motorkode er ADR Spm blir da hvilken av de 3 temp giverne går på måleren i instr panelet? Ser også ut til at olje temp ikke fungerer. Synd haynes bøkene ikke dekker audi 80 så langt opp. For ADR ser jeg at nummer 6 på tegningen over er oljetempmåler med delenummer 049919563B 12 ser ut til å være tempgiveren for ADR også, med to delenummer, alt ettersom om den er 3 eller 4 polet ser det ut som 053919501A og 053919501B respektivt 13 og 23 var for ABK og ACE ifølge ETKA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2016 Takker :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2016 På eldre 80 cab er det ofte dårlige loddinger bak på instrumentet, å gå over og lodde igjen fiksa biffen på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...