#1 Skrevet Mai 20, 2016 Hei. jeg har en audi S6 2000 modell med 4,2 og tiptronic. har lenge irritert meg at den ikke girer ned når jeg "tipper" på gassen med foten..måtte trykke gassen nesten i bunn for at skulle gire ned.(sett bort ifra kickdown) den var slitsom å kjøre, og igår var jeg inne med vag-com og bytta om koding fra 00001 til 00010 og det blei en MYE bedre bil å kjøre. absolutt å anbefale. da har jeg koblet vekk dsp som "lærer" seg kjøremønstret ditt, problemet er jo det at jeg kjører mye rolig til å fra jobb og bilen blei bare "dau". Nå girer den ned med en gang jeg trykker på gassen! Tenkte det var greit å dele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2016 Står litt her også http://www.audipages.com/Tech_Articles/auto_transmission/codingtransmission.html Måtte bruke 00011 på min 00mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2016 ja var der jeg fant det, men mener jeg ikke fikk lov å bruke 00011 kun 00010... skal sjekke igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...