#1 Skrevet Mai 21, 2016 Hei. Skal nå begynne å skifte dobbeltmasse og clutch til en sharan 2005 1.9 tdi 130 hk. Har vært hos møller og fått hvite disse momentene 60 NM + 90 grader på svinghjulet og 22 NM på clutch plata. Men synes det er litt lite på clutchen. Er det noen som kan bekrefte dette stemmer. Takker for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2016 Stemmer nok. Ikke store skruene på clutchen... mulig di har locktite på seg å.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2016 Hei. Skal nå begynne å skifte dobbeltmasse og clutch til en sharan 2005 1.9 tdi 130 hk. Har vært hos møller og fått hvite disse momentene 60 NM + 90 grader på svinghjulet og 22 NM på clutch plata. Men synes det er litt lite på clutchen. Er det noen som kan bekrefte dette stemmer. Takker for svar.. Hei. I følge mine opplysninger stemmer det bare godt. Forholdte meg til det da jeg skiftet på min 2006mod i 2014 :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2016 Takker og bukker for hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...