#1 Skrevet Mai 21, 2016 (endret) Usikker om det er venstre eller høyre. 500kr kan diskuteres Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2016 Delenummer tilsier venstre side [emoji2] (oddetall=venstre, partall=høyre) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2016 My man! Tusen takk! Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2016 Denne tar jeg, skal du på treffet 4-5 juni? Om ikke kunne du sendt denne med Kluge? Har noe annet som skal med han oppover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2016 Kommer mest sannsynlig selv, hvis ikke sender jeg det opp med Arendalgjengen. Jeg har flytta ser du. Send meg en melding så ta vi det derifra. Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2016 solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...