#1 Skrevet Mai 21, 2016 Hei, Jeg lurer, som headingen sier, hvilke(n) farge frontruten på en original 1986 GTI 16V har. Alle rutene er jo grønne, er frontruten grønn? Har den grønn stripe i toppen? Jeg kan få en ny rute som heter grønn/blå, dvs grønn rute med blå stripe. Men jeg ønsker at den skal se mest mulig original ut. Ruta som sitter der nå er original VW rute, men den er helt klar, uten stripe. Den er ganske så slitt, så den SKAL skiftes ved lakkering. Håper noen sitter med info på hvilke(n) farge ruta skal ha. Jeg tror det er grønn/grønn, men jeg vet ikke, derfor spør jeg. -Thelle- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2016 Det var som regel slik at alle rutene hadde samme toning, og dette er inkludert frontruten. Hvis bilen din har grønntonede side- og bakruter, men klar frontrute, så har noen skiftet og montert feil frontrute en gang i tiden. Så vidt jeg vet så var det ekstrautstyr å få med mørkt felt på toppen, slik er det i hvertfall på min '87 Audi Coupe. Min Coupe er utstyrt med tonet rute med grønt felt på toppen, og jeg valgte det samme når jeg kjøpte ny rute til den. Hadde gjort det samme til en Golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2016 De vi handler ruter av har bare grønn med blå stripe. Det synes jeg ikke passer. Jeg får sjekke flere leverandører. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 25, 2016 Ruten skal være grønn uten skygge på toppen! Hør med Riis bilglass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 25, 2016 Ok. Jeg kan høre med dem. Men der har jeg nok ikke noen god pris. 800,- betaler jeg for en grønn m/blå stripe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...