#1 Skrevet Mai 21, 2016 Har en 07 mod Touran 1,9 TDI 105 hk som 2 ganger den siste uka har mistet effekten etter ca 2 km kjøring oppover en bratt bakke. Virker som turbotrykket forsvinner. Ingen Lamper som lyser. Bare vrir av tenninga og starter igjen så går den som den skal igjen. noen somhar noen forslag?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2016 nå skal du få standardsvaret... diagnose der er det nok sikkert noen feilkoder å ta en titt på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2016 Hei, det samme skjedde med min Passat. Den gikk i en slags nød modus, etter diagnose, så fant dem ut at jeg måtte ha ny turbo og nye glødeplugger. Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2016 Hadde samme som deg med en Touran firmabil for mange år siden og det var EGR ventil som ble byttet, men som nevnt så start med en diagnose først! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2016 Får opp overboost sporadisk og kodene P 0234 og P 1698 Sent fra min D6503 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2016 Jeg sleit med overboost på min 2.0tdi. Måtte bytte V157-INTAKE-MANIFOLD-FLAP. 1800ish kroner på Møller og 3 skruer, så var alt i orden. Vet ikke om 1.9 har samme system. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...