#1 Skrevet Mai 22, 2016 Kan noen fortelle meg eksakt forskjell på facelift fangeren kontra min fra -98? Vil den passe? Er det forskjell mot skjermer og lykter/panser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2016 Ser d har vært diskutert før, men er ikke konkluderende om fanger passer eller ei?...... Noen som kan bidra?.... http://forum.vacn.no/showthread.php?193979-A6-C5-facelift-vs-pre-facelift 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2016 Facelift var 2002-modell. Framskjermene skal være de samme, så vidt jeg husker, og jeg mener at det skal være likt under lyktene også. Da gjenstår egentig bare grillen, mulig det går greit? Det kan jeg ikke svare på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2016 Forskjellene ligger i at A6 4.2 og S6 har litt lengre front for å få plass til V8-motoren. Etter facelift var den fronten standard. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2016 Ok. Det vil si dette skal gå bra skjønner eg. Den vil passe mot skjermene, men mulig avstand mellom panserkant (grill) og støtfanger vil være større? Er dette riktig oppfattet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2016 ?.......... Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...