#1 Skrevet Mai 22, 2016 Hei! Fikk feil på EU angående knekte bolter på flens mellom dpf og videre eksos. Prøvde å gå fra undersiden og varme opp til det ble rødglødende og slo, men var redd for å slå hardere da jeg var redd alt skulle knekke. Så ser meg rett og slett nødt til å gå ned gjennom motorrom, ut med turbo (Og rense denne da den har begynt å overladde, mistenker kokksede skovler) og komme til DPF derfra. Når jeg først er kommet hit tenker jeg å ta ut dpf å slå ut innmaten. Er det noen som har erfaring med dette? Tips og triks til å fjerne innmat i DPF? Er det noe jeg må huske på mtp sensoren som følger med på hvor tett filteret er? Og hvilke pakninger, simringer/o-ringer må jeg skaffe før turbobytte? Alt av svar mottas med takk. (Å bestille rakrør fra f. eks Darkside Development er uaktuelt i første omgang, da jeg må inn til EU igjen.) MVH Simen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2016 Kan ikke bare skå ut innmat. Må vel chippe om hjernen og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...