#1 Skrevet Mai 22, 2016 (endret) Audi S2 3b veiv 1000,- Audi s2 travers med forholdsvis nye lenkarmer 1000,- Golf 2 baklykter BUD Audi B4 venstre ytre rød baklykt BUD UR quattro wastegate, har lokket også, 400,- Kom med bud her eller på 90670596 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2016 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2016 (endret) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 3, 2016 Hei, jeg trenger reg reim dekselet. Har du pæreholderene for begge baklykter til S2 cupe? Send meg en PM om du har noe til meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 3, 2016 Det var solgt for noen dager siden. Beklager. Bare noe småtteri igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 22, 2016 Er traversen solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 23, 2016 Den har jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 23, 2016 Da kjøper jeg den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 23, 2016 Skal du til rudskogen? Kan ta med dit i tilfelle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 23, 2016 Nei skal ikkje de, men du kjører antagelig forbi i nærheten av der jeg bor så vi kan møtes. Traversen er fra coupe å ikkje personbil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 24, 2016 Skal være fra en s2 coupe ja. Da må du i tilfelle møte meg på otta (kjører strynefjellet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 24, 2016 Den er grei ingen problem når ca er dere på Otta fredag el lørdag nr mitt er 97771951 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 30, 2016 Travers fortsatt til salgs. Dette er en front - travers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...