#1 Skrevet Mai 23, 2016 Hei har et gti karosseri stående som jeg kjøpte i vinter. Ser nå at jeg får ikke tid til å gjøre noe med denne så legger den ut for at noen kanskje kan få den på veien igjen. Den er lakkert rs blå men aldri montert ferdig etter lakk. Selges som rullende karosseri sånn som dere ser på bildene. Felger følger ikke med. Følger med dash og ny forstilling som er lakkert svart. Er ikke rust på bilen som jeg kan se ihvertfall. Selges for kostpris 6000kr Pm eller mob: 41466324 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2016 har du lakket bilen selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2016 Nei. Er en lakkerer som eide bilen visst når dette ble gjort. Er mange år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 8, 2016 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...