#1 Skrevet Mai 23, 2016 Da er det treff tid igjen! Yr.no melder stoooooor sol og 18 grader fra klokka 18.00 så det må jo bli bra da!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2016 Har alt for mye jobb på meg! Så må stå over denne gang! Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2016 Ill be there rette dagen og ha prøveskilt på s2en [emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2016 Må nok prioritere å jobbe meg videre gjennom listen med ting som burde vært gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2016 Jeg kommer med min mk2 gti. Noen som kommmer som selger klubb skilt og har ekstra klistermerker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2016 Jeg og kommer Sent fra min E6553 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...