Anbefalte innlegg

Så her om dagen specsene på felgene som fulgte med bilen...

Bilen har 5x112 boltsirkel, og rundt ET35-6-7-8..

Så overraskelsen ble stor da jeg så på felgen, 5x120 og ET30.. Dette passer da overhode ikke bilen... noen som har opplevd ligende?? (Og nei, ikke adaptere eller noe slik montert heller)..

Felgene er forsåvidt Zito BelAir..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde noen som hadde stått på en opel på min gamle a4.

Boltsirkel husker jeg ikke. Men de passet som hånd i hanske

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opel har 5x110, og det går på 5x112. Helt optimalt er det ikke uten slingrebolter, men.

 

Tord: Garantert en glipp hos Zito med merking enten før eller etter borring. Er jo ikke noe å bry seg om uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opel har 5x110, og det går på 5x112. Helt optimalt er det ikke uten slingrebolter, men.

 

Tord: Garantert en glipp hos Zito med merking enten før eller etter borring. Er jo ikke noe å bry seg om uansett.

 

Ja, er vell fram med skyvelæret og finne ut hva faktisk innpress er også, skal selge de så er greit og vite :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en stund siden hadde jeg samme "problem" som deg. Titta inni felgen og der sto det jaggu 5x120 og feil ET.. Lurer faktisk på om det var Zito det også.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis sine felger har akkurat samme problem... Zito Belair der og [emoji14] 5x120 står det på dem men passer på Audi, så detmå vær 5x112

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis sine felger har akkurat samme problem... Zito Belair der og [emoji14] 5x120 står det på dem men passer på Audi, så detmå vær 5x112

 

Kan du høre med han om innpresset stemmer også? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På hannes så er det et 42 (står iallefall på felgen). Kan nokk stemme det pga hjula er ganske lagt inne selvom den er 9,5" brei

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke enkelere å sjekke listen på de aktuelle felgene, om hva slags boltsirkel- og innpress-kombo de kom med, før du begynner å måle? Ikke umulig at de kom i samme bredde og innpress selv om boltsirklene er forskjellige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilprodukter.no

Der kan du se hva de leveres med.

Eventuelt ring de. De vet garantert.

Er en av de vi handler mest felger av på jobben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.