Deaktivere og aktivere lyktespyler på 2007 VW passat

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen så kan det med å deaktivere og aktivere lyktespylere med Vagcom på VW Passat 2007 modell ?

Grunnen til jeg spør er at han jeg kjøpte bilen av hadde deaktivert lyktespylerene med Vagcom.

Hadde bilen på EU kontroll denne mnd, og fikk 2er feil pga lyktespyler var ute av drift.

Hvordan aktiverer du lyktespylerene igjen ?

Ser det er noe som går på delay og activate til lyktespylerene. Hva skal disse stå på ?

Er det mulig å teste lyktespyler med vagcom ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man kan velge hvor lang tid de skal vente med å spyle i vag com.

For å deaktivere dem kan man feks sette tiden opp til 60 sekund slik at de praksis aldri vil spyle.

Har mulighet for å hjelpe deg jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Finn,

Jeg har Vagcom tilgjengelig, men trenger muligens litt hjelp på tlf senere viss du kan det. :)

Prøvte forrige helg og aktivere lyktespyleren, men har ikke fått det til enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har deaktivert spylerne på min Passat fordi pumpa er ødelagt og sikring smelter. Har heller ikke xenonlys. Så vær obs på at pumpa også kan være gåen, og det også kan være grunnen til at de deaktivert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pumpå var defekt. Kommer strøm fram til pumpa, men ingen aktivitet. Neste stopp Møller bil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pumpå var defekt. Kommer strøm fram til pumpa, men ingen aktivitet. Neste stopp Møller bil...

Hvis du er litt småfiks eller kjenner noen så bytter den pumpa enkelt :) Har bytta flere av de med å ta ut tåkelysdekslet på høyre side. Greit med små hender da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg en tur innom knoksen å hør om de ikke har en passat/golf/touran inne med pumpe du kan få kjøpt. Kjapt å bytte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom møller. Di skulle ha 1200 kr for pumpa. Fant ut at biltema hadde inne for 191 kr. Så jeg valgte heller den. Saken er nå løst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.