Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen som har erfaring med Lexani lx-twenty dekk? Skal ha nye dekk og ser de er rimelig men kommer relativt bra ut på våt vei og støy.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingens som har erfaring med dette merket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer litt på det samme. Endte du opp med å kjøpe disse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer litt på det samme. Endte du opp med å kjøpe disse?

 

Ikke kjøpt noe enda. Men utifra tester, skal de være på høyde med mange av de dyrere dekkene. Men litt skeptisk i og med at de er såpass rimelig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er generelt meget skeptisk til kinesiske dekk. De ligger jo godt under halve prisen på store dim. De er jo merket som helårsdekk, og derav kanskje mykere gummi. Mulig dette forklarer lav støy?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At de er merket m+s er et gammelt "triks" som gjør at de slipper unna endel hastighetstesting, og derfor er billigere å produsere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At de er merket m+s er et gammelt "triks" som gjør at de slipper unna endel hastighetstesting, og derfor er billigere å produsere :)

Kanskje det som er årsaken til at jeg har det på aommerdekkene til madammen. Klødd meg litt i håret når jeg oppdaget dette (2 år etter montering...)

 

Mvh Rune

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.