#1 Skrevet Mai 27, 2016 4stk nye Continental SportContact 2 selges. Dekkene er kun trillet ut av fabrikken, og inn på fergen til Norge. Selges for 4000,- og må hentes i Ski. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2016 Ingen som trenger nye sommerdekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2016 Om du skal kjøpe nye kan du jo prøve med innbytte hos forhandler? Jeg fikk 4000 i innbytte for mine 17" dekk som fulgte med A3 Etron. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2016 BUMP. Ligger fortsatt og tar opp plass. Bud over 3500,- vurderes, så lenge de hentes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2016 Hvis de ligger der fortsatt nå jeg er i området om 3 uker, så tar jeg kontakt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2016 Bare å ta kontakt, men det kan hende jeg er på ferie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 12, 2016 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 31, 2016 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...