#1 Skrevet Mai 29, 2016 Har et par helligdager å ordne opp i etter dårlig lakk- og grunnarbeide på Passaten. Rustflekkene kommer til å bli slipt ned/sandblåst, så behandlet med Ferro-Bet rustfjerner. Trenger tips til grunning jeg kan bruke før jeg har på lakk og klarlakk, sånn at denne rusta holder seg borte lengst mulig. Planen er å pensle på grunning, det samme med lakk og klarlakk, før våtsliping og polering til slutt. Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2016 2k epoxy grunning er vel rimelig bra og tett etter noen lag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2016 Noen spesielle produsenter som anbefales? Würth har noe på boks som skal være bra, men noen som veit pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 30, 2016 Jeg sprøytet einseren min med Hagmans 2k epoxy etter sandblåsing og Ferrobet. Ble gullende bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2016 Boks eller sprøyte du brukte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 30, 2016 Boks eller sprøyte du brukte? Proff lakkboks med dertil egnet sprøyteutstyr. Tror den kun leveres i bokser som må blandes og derfor er sprøyte mest egnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2016 Her blir det garasjevarianten, mest for å (forhåpentligvis) bli kvitt rusta, om ikke for godt, ihvertfall for veldig lenge. Var på den lokale lakksjappa i går og bestilte litt farge til bilen, så da ble det med epoxygrunning fra Glasurit i samme slengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...