#1 Skrevet Mai 29, 2016 Er i gang med ny bil, og har vel snevret det ned til A6 avant eller A7 rundt 2012 modell. Vil ha Quattro, så sekser er jo en selvfølge, har tenkt på 245hk tdien, men er det noen kjente feil med disse så jeg bør se etter? Er det verdt noen (mange) lapper ekstra å finne en bil med fabrikkgaranti, eller bør det være greit nok med bruktgaranti, eller i verste fall- om prisen er rett- privatkjøp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2016 Gå for fabrikkgaranti. Du kommer aldri til å angre skulle det skje noe Er så kjedelig å måtte krangle med en bruktbilsjappe i ettertid + at du ikke får samme dekninger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2016 204 og 245hk motoren er vel lik? Samme turbo, bare sw forskjeller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 31, 2016 Ingen som vet om kjente feil med disse? Det lover jo bra Har litt lyst på fabrikkgaranti, men ikke lyst å betale 50k for det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 31, 2016 Ingen som vet om kjente feil med disse? Det lover jo bra Har litt lyst på fabrikkgaranti, men ikke lyst å betale 50k for det... Er litt ymse, men synes det virker som veldig bra biler generelt. Hadde ikke hatt problem med å kjøpe en sånn selv. Det som er kjedelig er hvis akkurat du skulle få den bilen der noe dyrt røk og du sitter utenom garanti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 31, 2016 Om du betaler 50k mer for en med garanti. Har du mye du kan fikse selv for den prisen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2016 Det som er dyrt er luftfjæring reg kjede dyser og girkasse. Da er det greit med garanti. Hadde det vært meg og evt kjøpt privat hadde jeg tatt med vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2016 Og alt dette er ting som ryker på disse? Trodde de hadde fått orden på girkasse og dyser iallefall? Vagcom har jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2016 Og alt dette er ting som ryker på disse? Trodde de hadde fått orden på girkasse og dyser iallefall? Vagcom har jeg Ikke vært borti dyse eller girkasseproblem på disse. Har vært noen med kjedestrammere, men disse har kommet relativt tidlig og selvfølgelig dekket av garanti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 31, 2016 Er kjedet fortsatt bak på de nye 3-literene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 1, 2016 Kjøper man forsikring med drivverks garanti er vel ikke slike ting noe å bekymre seg for, eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 4, 2016 Da har jeg kjøpt en -13 A6 avant Quattro 245hk med det meste av utstyr Når fabrikkgarantien går ut neste sommer blir det forsikring på motor og drivverk. Er det noen som har erfaring med SIM-kort i disse? Er det noen fordeler med det som ikke Iphonen kan gjøre vie BT? Nå må jeg bare komme meg hjem fra Nordsjøen og få hentet den, det kløøøøøøør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...