#1 Skrevet Mai 30, 2016 Hei Da har jeg prøvd litt forskjellig med LED-pærer og motstander på min VW Golf Highline MK6 Variant 2010 1.6TDi Bluemotion. Mine foreløpige erfaringer er følgende: - OEM-LED-skiltlys fungerer fint med motstander fra bilkomponenter.no. Med litt vulkteip rundt blir de ikke avskrekkende varme. - T10-LED pærer fra Osram gir feilmelding i displayet. Motstandene blir for varme. - HB4-LED-pærer fra Osram gir feilmelding i displayet. Pærene lyser som de skal, men så lenge bilen trur at det ikke er noen pærer der, vil de ikke slå seg av og på i svinger som retningsindikator. Motstandene utvikler en voldsom varme. Motstanden er målt og oppgitt til 6 ohm. Brukstemperatur er oppgitt fra fabrikken til -25 g C til +275 g C.>> Så da lurer jeg på, hvem kan og vil kode, og hvor mye ville det kostet? Møller kunne bekrefte at det var mulig, og ufarlig, men de hadde ikke riktig VAG-COM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 30, 2016 Det tar omtrent 2 minutter å hake dette av i VCDS, er vel flere rundt Nittedal som har kabel, i hvertfall i Oslo. Møller kan også fikse dette, at de ikke har VCDS er jo i for seg sant, men ODIS og VAS som de bruker fungerer utmerket, dog de tar nok seg godt betalt ift et medlem. 09-Cent. Elect - Longcoding (Huk av bit 0) : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 30, 2016 Ja, så en video på youtube. Så ikke nevneverdig vanskelig ut akkurat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...